i kväll är det myskväll

Jag syrran och äppelpaj, fast vi färgar hennes hår rött och sitter med varsin data, men vi kan ju låssas att det är mys?
Har ialf beställt hem den svarta långkoftan, läääängtar!
Sen kan man väll inte säga så mycket mer om dagen, den har varit lugn vilket har varit behövande! Mycket mys, kan aldrig sitta fel! Sen har jag även damsugit och fixat med disken vilket familjen förtjänat!
Så ja, snart blir de väll de gamla vanliga att slå på tv:n och somna gott?
För i morgon bär de av en tripp mot handencentrum innan jag tar min sista kund, måste köpa dekor till gelenaglarna som jag gör, har inte många kvar och ska fixa min mans syster på fredag!
Sen ska jag byta 6månaders pressenten till något annat fint jag såg idag! Tror älsklingen kommer uppskatta det A LOT!
Så nu blir de att kolla andra bloggar och sen kika runt i modevärlden (internet shopping) och se om det någonstans fallit in något nytt?
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0