derbyt

Kan inte mer än säga kaos.
Men de var trevligt ändå!
sa ju att jag skulle vida några av mina ärenden som jag uträttade igår men han inte riktigt.. men ska slänga ut en bild nu, fixade till en av mina tatueringar bakom örat som är en nyckelpiga, grjode den röd! Blev jätte nöjd!
Sen böt jag min piercingstav i läppen till en längre då den andra hade blivit så svullen att den började krypa innåt i huden vilket ja tyckte var läskigt.. menmen nu är de också löst! Ska på återbesök om ungefär 2 veckor!
Har faktiskt varit duktig, man får inte pussas (men där har jag fuskat lite) sen får man inte dricka alkohol eller röka och det har jag inte gjort så känner mej stolt! Sen var det viktigt med grönsaker, så får bli ett stort sådant på lunchen idag!
Vad ska man säga om dagen då? Jag ska på ishockey i kväll med min man ,syster och pappa, farfar!
Har några rliga lektioner idag i alf, mode och trender! Sen bli det väll att ta sig till hovet och käka nått sedan slänga på sej "vinter kläderna" för en härlig match!
Har ni för er nått kul idag?
Slänger upp dgens outfit senare! puss

Kommentarer
Postat av: Shade

Ih, piercingar är snyggt men lite läskigt! Fast jag är ju så töntig så jag nästan svimmade när jag tog hål i öronen första gången... Det var ett speciellt ställe du hade satt den på, kul med något annorlunda!

2011-09-21 @ 11:34:20
URL: http://www.scenbloggen.com/shade

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0