Bloppis?

Har sätt på massor av andra bloggar (med lite mera läsare än mej..) som har "bloppis".
Tänkt kolla omd e fanns något sånt intresse här bland mina läsare eller ja.. som som kikar in här lite då o då?
För er som inte vet vad bloppis är så kan ja förklar de lite enkelt:
Jag lägger ut bilder på kläder , skor och smycken, och ni säger om ni vill köpa nått för en liten peng, enkelt va?
Men tänker inte starta någon om de inte finns intresse!
Så hör av er om ni är intresserade, kan ju lägga ut ett smakprov på något som tex skulle kunna komma upp?

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi jag är iallafall otroligt intresserad av de där med bloppis! :D

2011-09-12 @ 21:58:58
Postat av: Din bästa vän Alice eken ;)

Jag vill köpa dom skorna din lilla skit unge!!! :D hur mkt? Smsa mig när du ser detta!!! Xo xo your friend ek

2011-10-09 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0