Tidigt i säng

Dagens spenderades i Karlskrona, med lite shopping!
Nu väntar vi på att min kusin ska komma till morfar för att vi sedan ska bege oss till min morbror på en fika!
Sedan blir de direkt i säng när vi kommer hem då vi ska ta bilen hem i morgon vid 9, då har vi 6 timmars bilresa framöver!
Jag känner att jag fortfarande inte vilat upp mej sen färden ner så kommer nog vara riktigt trött i morgon när jag kommer hem!! Men tur att man har Elsa med sej i bilen då behöver man inte vara rädd för att somna för hon kommer alltid på nått kul!
Hörs i morgon gonatt läsare!


Kommentarer
Postat av: essay writing services

It was very interesting to read this post. It consider useful information for me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0