Min dag suger

So alldeles för länge så humöret är så dääääääär när man vaknar upp ur en mardrömm och inser att klockan är 12.. Jag som hade lovat mamma att tvätta nu när jag är hemma och är sjuk..
Så slängde nyss på en maskin som snart ska hängas!
Ja du, sen ska natten tillbringas hos min man, vad vi ska hitta på har jag ingen ning om.. Kundpass i skola i mrogon jippi, dagen brukar gå hyffsat fort då!
Sen blir de att testa en hårförlängning som är ganska ny här i sverige som heter Vidahair, kolla en video på youtube, ni kommer bli lika chockade som jag så ska testa om de verkligen funkar eller är en myt! Ska givetvis visa för och efter bilder och med tiden berätta hur jag trivs med just den speciella hårförlängningen! Ska även gå på jus Vidahair kurs med salongen vilket ska bli kul då jag är så fashinerad av alla hårförlängningar och jobbar själv mcket med just hårförlängningar och även lite naglar nu då!
Sen på fredag blir de jobb igen då! ÄLSKAR mitt nya jobb tiden bara rinner iväg man har kul och man får betalt för att ha kul?! Fan första gången jag varit med om ett sånt jobb!! Nej så längtar faktiskt!!
Nej nu ska jag hänga tvätt och sedan ta mej en dusch och fräscha till mej och fixa till mina naglar som just nu är lit slitna, slänger ut en bild på dom.. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0