freeeeedag

Fortfarande sjuk så blir en lugn fredag!
Ska kolla på elsa i kväll vid 19 tiden i han inge när hon spelar handbollsmatch!
Så nu har jag precis tryck i mej lite te och några mackor, så ska börja röja på mitt rum alldeles straxt för att möblera om då mitt rum är riktigt trångt nu...
Det var lite större när man va själv där, men nu när man har sällskap varje dag och kläderna ligger huller om buller så känner jag att de behövs... så i dag blir de storstädning av huset och sedan en god förtjänt middag ikväll, friterade pommes och nuggets!
Ska sedan möta upp min man efter att han jobbat klart på salongen för att han ska till gymmet och jag ska sola.
Så min kväll blir härligt lugn!
Hur ser eran fredag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0