fredags kväll med lite "fönster" shopping

Vilket innebär att jag smyger runt på internet och tittar på vad som ska beställas hem då jag vet vad lönen ligger på, just nu käns de ganska ljust! Känner at jag kan införskaffa lite mer tröjor, ska bli några polotröjor, även långarmade tröjor då det är aktivi i modet och även värmer, ska försöka hitta ett par snygga skor men klack också, men som ska passa min "ridjacka" även boomerangen sen när den plockas fram, men hoppas de dröjer!! Har ju inte riktigt invigt hösten än..
Suck vad jag är sen med allt just nu känner ja??
Aja slänger straxt ut ett inlägg med vad jg hittat för kul som ska spanas efterr och eventuellt beställa om lönen räcker till!
Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0