Dagens är inte slut på några timmar

Har haft alla kunder för idag och nu sitter jag och väntar på Emily på salongen, när hennes kund är klar ska vi styla varann lite för ska dra vidare till mitt extra jobb o jobba till stängning ikväll!
Mitt hår har blivit lite slitet så vafan, ja klippte av en decimeter ungefär för en timme sen, hästsvansen känns väll lite kort men är skönt att håret är fräsch och ja vänjer mej nog ganska snabbt! Det är ju fortfarande långt ändå.
Gjorde nya slingor i tisdags vilket blev ett super resultat, fick tillomed komplimanger idag när jag var och handla mjölk till salongen då ja hade rast, tjejen i kassan beundrade min färg, att den kunde se så naturlig ut! Alltid roligt med komplimanger!
Så ska göra mera slingor till jul, var bara tvungen att testa i överhåret då de blev blått gången innan när vi färga, pga blekhår och många olika färger under , men allt går ju att ordna och snyggt blev de!
Nej nu ska jag möta min pojkvän en snabbis och sedan styla hår, sen bör de av i bilen mot gullmars!
Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0