allergisk mot pluggande?

Man kan ju börja undra har suttit med samhällskunskapen då vi fick gå hem tidigare i dag efter lite om och men.. Men bra som man är så fick man läraren att ge med sej och vi fick en hemuppgift!
Den skulle vara klar och inlämnad i morgon kväll, men jag vet hur jag och plugg inte går ihop.. Så beslutatde mej för att bara göra den på en gång så jag får de gjort!!
Så den är inlämnad och klar och nu ska jag fortsätta med bokresension...
Dags att ta en alvodeon mot huvudvärken, man kanske är allergisk mot pluggandet på riktigt?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså jag är så sjukt avundsjuk det är det.. Men vem hade inte varit det? Jag menar, två hängiga brön, hängbäver, tremilar kliv panna, ögonbryn out of control, cameltoe 24, orrar runt med din dåvarandre pojkväns hockeykompisar, addar folk som jesper du inte ens träffat på facebook, sminkar dig blå i fejjan o ljuger om att du har en sjukdom som gör att du kommer dö.



sen är du tillsammans med en kille, (som dessutom är yngre än dig o går frisör om jag hört rätt) hah.... du skriver öppet på facebook att du vill gå på dannes hockeymatch asså hallååååå där....:S

Önskar verkligen att jag kunde vara som dig. Verkar så jävla najs att vara tillsammans med värsta biffiga 95an som ABSOLUT INTE är homo!!!!!



Det roliga är att du kunde sätta finger på att det var jag som var svartsjuk o inte du, som man kunde tro :P Efterosm du skriver o frågar ditt ex nära o kära om det finns en chans att ni kan bli tillsammans igen :D hihi ha det bra elin! vi hörs inte :)

hoppas du tar bort denna kommentar illa kvickt innan några killar ser den så du inte kan vara otrogen mot din lilla 95a IGEN :D

2011-11-09 @ 21:47:45
Postat av: Anonym

Alltså vad är det för fel på dig tove? vad vill du elin och vad fan har robin gjort dig ? vad spelar det för jävla roll om han är 95a? och vad vet du om hennes bröst ? asso ärligt har du spanat in henne eller eftersom du vet hur hon ser ut utan kläder. alla är inte perfekta och är man det är man fan fejk, kan du inte bara ge dig och låta dom två vara var glad istället för att elin har en pojkvän som hon är lycklig med ist för att ha en för att verka cool , det är antagligen därför du är tsm med wiklund? eller för han är en cool hockey kille, elin ligger steget före dig hon har redan haft en snygg hockey kille och kanske insett att utseende inte är allt? tänk lite innan du skriver nästa gång.

2011-11-09 @ 22:06:10
Postat av: Mimmi

Fyfan vad du som skrev första kommentaren är patetisk. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, målar sig blå? Ursäkta? Och hur smart och mogen är man när man går på någons utseende? Det är endast avundsjuka och ingenting annat!

2011-11-10 @ 07:20:18
Postat av: Lucas

Skrattar högt åt första kommentaren. Varför lägger du dig ens i? Du har tydligen ingen aning om hennes privatliv. Vad fan vet du om hennes pojkvän, kom inte med massa jävla fördomar och tro att du är något. Döm varken honom eller henne innan du tagit en promenad i deras skor. Och vem är du och att säga allt det där, märks så jävla tydligt att du bara drömmer om deras liv. Tyder starkt på att du är så osäker med dig själv, och hur respektlöst är det inte att driva om hennes sjukdom. Ta hand om ditt eget liv i första hand som inte är så perfekt hör jag. Äcklad av din "empati", sök hjälp.

2011-11-10 @ 12:26:39
Postat av: Julia Olofsson

Elin, du vet att du är en grymt skön tjej. Bry dig aldrig om dessa otroligt onödiga och idiotiska kommentarerna. Jag känner inte dig så jättebra, men så mycket som jag vet om dig så vet jag gott och väl att du är en sjukt gullig och omtänksam brud. Låt aldrig folk dömma dig, speciellt inte med såna här patetiska påhopp. Du är grym, glöm aldrig det!

2011-11-13 @ 15:30:42
URL: http://juliaolofsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0