Vilket härligt väder!

Va så trött när jag steg upp i morgon! Men detta väder gör mej så glad! Det blir mc till skolan i dag då jag har brottom hem och vill ta de lite extra lugnt nu på morgonen!
Kommer bli tråkig "outfit" eftersom jag bara slänger på mej bas kläder under mc-stället!
Men packar lite kläder inför i morgon då vi ska till en polare och festa, någon sa grilla också? Så de kommer jag slänga ut bild på!
Sen ska jag lägga fram en klädsel till i eftermiddag då jag ska på fotboll o sen ha myskväll som jag även ska ha i morgon när jag jobbar!
Så ni får bilder på 2 helg outfits innan jag drar till skolan!
Nu ska jag slänga i mej min yoghurt!
Herråååå, sola mycket!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0