tv kväll

Helt slut. Jag fattar inte var all sömn kommer i från?
Ska försöka tvätta ansiktet i kallt vatten så kanske man orkar hålla sej vaken till bigbrother??
Har övningskört på bilskola i dag vilket gick väldigt bra, vilket är skönt då jag snart har uppkörning! Sen har jag åkte lite mc.. och alldeles nyss kom jag på att jag inte har fixat massäck på klassen ska på picknick i morgon..
Ska även besiktiga min mc i morgon så måste köra den trots väder....
Så kan bli spännande men hoppas givetvis på sol! Sen får vi se vad kvällen bjuder på.. Blir i alf utgång för nu har jag spring i benen och vill inte bara vara hemma i morgon?
Så kanske en bio med pojkvännen eller en grill kväll hos någon vänn eller helt enkelt bara gå en lång promenad och få frisk luft och prata massa skit!
Nu ligger jag och tittar på american idol och ska fortsätta med de ett tag hade jag tänkt.. kanske dags o lägga fram morgondagens kläder så jag kan få sova lite längre?
Slutar hyffsat tidigt i morgon så då blir de att dra hem och fixa sej sen får vi som sagt se hur kvällen blir?
Nej nu ska jag gå och göra en latte och äta nybakta bullar som min konditor farfar har gjort, supergoda!
Ska köpa med mej ett gravljus och en blomma med mej hem efter skolan då jag ska svänga förbi men kära vän denise så det är hennes "årsdag" i morgon.. 5år nu, helt sjukt vad tiden gått fort.. miss you every day!
Ha en god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0