regn?!

Klassen som skulle på picknick.. Jaha hoppas vi gör nått annat.. typ bio på heron det ligger ändå nära parken vi ska till?
Nej dags för denna sömntuta att göra sej i ordning.. Tog tid innan ja gick upp i dag mamma v ar inne minst 3 gånger och sa till mej.. Jag hade tillomed glömt att sätta på alarm på mobilen.. Vilken skolkare jag är? Haha nej men dte var såklart inte medvetet somnade med tv:n på igår när jag låg och kollade på bigbrother så därför blev det ingen "väckning".
Nej dags att leta fram vinterkläderna? Skoja men någon tjocktröja skulle inte vara fel.. Jag som var sugen på att fixa mej och sitta o äta gott ute i solen men inte.. Här blir de trash elin i reng som slutar med ännu mera trash, wish me luck?
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0