På planet mot barcelona

Fick nyss sms av mamma, eller jag såg det nyss! Så hon landar nog snart i barcelona!
Hon har bett mej att kolla på zara.com och titta vad jag vill att hon ska köpa..
Så nu sitter jag där och tänkte då också passa på att blogga?
Sitter just nu med fruskost och haninge "bladet" kollar lägenheter och drömmer mej bort..
Senare under dagen blir det att träna lite och ta mc och solduscha för andra gången.. jag gillade faktiskt de och jag tyckte de gav bra/jämt resultat så det rekomenderas!!!
Sen blir det faktiskt att städa mitt rum för de behövs... Är så trött på att det är kläder överallt och att jag inte hittar nått att ha på mej..
Så tar eget insiativ att städa!
Sen blir det att laga mat åt familjen och sen får vi se vad kvällen bjuder på?
Hatar detta vädret.. vart tog solen vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0