med älsklingen vid min sida genom hela natten

Hade en otroligt trevlig natt igår eller idag?
Mycket hände och många känslor uppstod, skratta tårar oförglömliga stunder och vänner för livet?
Forstättning följer nästa helg?
Men en bättre valborg har jag nog inte upplevt, fyfan säger jag bara..
Undra vad taminas föräldrar säger när de liggen en tomat i kaffe maskinen? Och när gurkan ligger på diskbänken? När alla har vaknat nu på morgonen och undrar vad fan som hände igår haha?
Vaknade upp med knulruffs och mitt hjärta i sängen brevid mej med vätskebrist.. Stackaren! Men vi gick egenom en mysig morgon som vanligt och står på fötterna igen! Nu ska vi bege oss mot haninge centrum för lite rådgivning åt mamma och glutta i affärer och senare blir de fottboll!
Pussssssssssssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Var det du din filur som la tomaten och citronen i kaffe maskinen? ;) där ser man ;)

2011-05-04 @ 20:10:45
Postat av: elin

Haha, det var min ide men elsa fixade de ;)

2011-05-04 @ 22:00:35
URL: http://elinbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0