igår....

Gick inte att blogga i går för er som undrar varför de inte kom in nått inlägg.. skit skumt men det gick inte att publicera.
Så kan snabbt skriva ihop min gårdagen..
Jag vaknade upp hos älsklingen och sen gick vi ut och solade.
Sen tog vi bussen till en av hans vänner en stund.
Sen gick vi hem där i från på 45 min ungefär.
Sen tog vi de lugnt och myste hela dagen.
Sen kom jag hem och tog en mc runda med farsan.
Sen blev de sängen tidigt för mej och senare avslutades den med bigbrother.
Men i dag blir det att åka mc till skolan då vi bara har två lektioner, vilket kommer att vara jätte skönt. Sen ska jag hem o lägga mej på baksidan o somna i den härliga solen.. Blev i går kväll sjuk så kommer bli lugnt för mej några dagar framöver! Nej nu ska jag springa runt i mina nya klackar och göra frukost! Skriver i eftermiddag när jag kommit hem!
Ciao. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0