Hemma

Vad tror ni jag fick för svar?
" Vi hittar inget fel"
Jag är så trött på det svaret....
Ligger med datan i sängen nu i alf och mår halv okej! Har fått avi, att mina kläder kommit så vill gärna åka och hämta dom..
Men vet inte om ja känner mej tillräckligt pigg.. Vill ju orka?
Vi får helt enkelt se? Annars blir de att hämta ut de i morgon!
Öppethus i skolan i morgon så får absolut inte vara sjuk....
Sen så ska jag ha bokredovisning i morgon så ska skriva ner och samanfatta min bok nu tänkte jag? Sen frågorna om min salong har jag redan svarat på så skönt att ha de gjort i alf..
Nej ska kolla runt på datan lite först innan jag börjar med plugget, sen blir det en tidig sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0