hemma igen.

Somnade om när jag kom hem efter att ha blivit dålig på nårgot sätt?
Mår illa ont i magen och det stramar i lungrna när jag andas.. Vad är det?
Har i alf haft en underbar natt med min lilla prins och ett stort klumpigt gips! Vi somnade som två stockar under melodifestivalen och de slutade med att hans mamma kom in och stängde av tv:n!
När vi vaknade i morse blev det mycket pussar och mys även fast båda var helt slut efter gårdagen som inte var så rolig..
Menmen huvudsaken är att han mår bra trotts omständigheterna och det verkar så på honom i alf! Han får lite hjälp i bland men för de mesta har han snitsen sen har bröt foten förra gången så han klarar mycket på egen hand!
Ligger i sängen nu och pappa ringer på en bil.
Min syssling kommer hit vid 4 så ska jag göra slingor på hennes hår då hon åker till norge i morgon..
Sen blir de väll att lägga sej i sängen och se om de blir skolan i morgon vilket ja hoppas då jag varit borta 2 måndagar i rad.....
Hatar att vara sjuuuuuuuk..........
Vet att du läser min blogg BABY så måste bara säga att du ska krya på dej och att jag älskar dej mer än allt på denna jord, finns här för dej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0