God morgon folket!

Har varit borta sen i torsdags så har inte haft riktigt tid och blogga..
Men nu tänkte jag bjuda på mina händelser dom dagarna jag varit på fötterna och trallat omkring!
I går var jag på rixfm med min pojkvänn och hans kompisar som är ett par, helt oplanerat mötte vi upp mi pojkväns syskon och hade mycket trevligt men blev i längden tråkig så åkte hem runt 20.
I lördags skulle vi ha grillat men de visade sej att de inte fanns någon kol.. Men vi fick mat i alf.. det blev hamburgare som jag och tamina gjorde medans min slöa pojkvän låg i soffan och hade i ont i sin fot!
Att bro på de så hade han brutit sin fotknöl och haft av ledbanden i foten så han slipper gips nu och det är jag väldigt glad för.. då han rev mej och jämt var klumpig med det på!
Nu sitter jag här och äter frukost.. Blev lite yoghurt och sen ska jag ta bussen till vh och sola på morgonen innan jag fortsätter mot skolan!
Så har inte tid o sitta här mera. bjuder på min nya hårfärg, hare bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0