En natt med prinsen

Kan klockan bara slå 18?
För då rullar de mot skogen! Äntligen en natt med mys och pussar!
I morgon blir de en dag på salongen för min del.. inte så mycket slit eftersom jag är sjuk.. Så har bokat in 2 kunder endast.. En tidigt på morgonen och en innan jag slutar.. Så är ledig mitt på dagen och de behövs!
Blir väll o ta med en kaffe och sätta sej utanför i solen kanske?
Ser fram emot kväll och morgondagen jag verkligen älskar salong jobbet!
Nej nu ska jag damsuga.... suck mamma!!!!!!
Sen slänga på mej sköna/sommriga kläder och sen klippa syrran snabbt sen sitter jag troligtvis i bilen om tiden och jag kan sammarbeta i rätt takt?
Ha en alldeles underbar tisdags kväll i denna härlig sommarSOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0