walk

Kom precis hem, har haft en lååång dag jämfört med vad jag brukar ha på måndagar.. men tack godegud så är jag ledig i morgon.
Har druckit 2 eller m de va 3 koppar kaffe i dag för att inte somna på lektionerna, kände hur de började irritera och sticka i ögonen.
Men förstod kroppen efter nattens dåliga sömn!
Nej nu ska jag hoppa runt på ett ben eller snarare halta mej igenom en promenad med mamma, blir en sväng till stallet och sen en liten rund, får se hur mycket jag orkar, gick ju trots allt i morse så känner ingen jätte press på att jag måste gå långt igen!
Senare blir det repris av bigbrother som jag missade i går och sen får vi se om de blir en tidigsömn i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0