Vilken helg.

Den blev precis fullspäckad, kuuul.
Blev precis väckt ska övningsköra till yamaha och kolla på nytt mc ställ till mej och dom andra åkarna i familjen.
Sen blir det bio i kväll, "hur många lingon finns det i världen" .
Och tidigt i morgon sitter jag på bussen mot skidbacken med syster och hennes polare, ska bli skit kul!
Hopas jag orkar med allt bara haha, ni som sätt mej förstår!
Usch kom hem vid midnatt i går och nu är jag helt slut, fan behöver sova ut.. blir att sova på bussen i morgon.
Men nu ska jag slänga i mej mina ägg och bacon och ladda för en späckad dag, ska åka och hämta ut mina tröjor jag hängde undan i går också, superfina!
Skriver senare, sjuder på en morgonfrilla bild hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0