solskeeeeeen!

Fan kan inte bli mycket bättre efter mardrömmen jag hade i natt, nu blev min dag räddad.
Ska slänga i mej mina goda potatismosmackor jag precis gjorde och sen blie de att ta med en latte ut i solen!
Efter att jag efter någon timme tröttnat på att sola.. (blir lätt rastlös) Så blir det att träna lite, och efter att de e gjort så får vi se om de kanske bli en tripp till handen för att leta efter lite saker, sen bli det att färga hår och lite sånt!
Så blir en avkopplande dag, älskar att vara ledig! ibland..
Dagens promenad får vänta till i kväll, roligare med sällskap!
Nej nu blir de frukost, så jag kan börja njuta av denna dag...
Föresten slänger ut en härlig bild jag tog i går på småföretagar lektionen en "pluggis bok" och en kaffe, mums!
Detta kan snart upplevas, bara några månader till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0