rida

Okej, jag vet att detta kan misstolkas, men inte de som är meningen.
Ibland önskar jag att jag inte va så jävla envis.. Kommer säkert vara ännu sjukare i morgon..
Men jag har haft en mysig och rolig stund i stallet med syrran, så även om jag frös fötterna av mej fick jag tiden och gå och jag kände mej så frisk och pigg förstunden!
Men nu är jag helt slut körd.
Men upp på hästen blev det och själv red jag också (fast hon gick brevid för hästen tror han e fasthållen då).
Så lite trix men efter att min syster tjatat så jag fick skavsår i öronen så sa jag, okej jag rider!!
Men så fort jag satt där ångra mej och tänkte vafan gav jag med mej för?!
Men roligt var de även fast jag höll på att få panik, de är inte varjedag man ser hela tungelsta från eifeltornet?
Blev sallad till middag, kan inte äta så fick bli något lätt.
Nu bjuder jag på några bilder fårn stallet, ha en mysig fredagskväll nu blir de sängen o ch en dejt med kudden/tv men innan dess en dusch så jag kan bli av med bonde lukten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0