På benen

Hej.
Är fan inte frisk än.... men idag har jag varit uppe i några timmar och de känns uppiggande.
Annars har jag bara legat.. Så har fått tillräckligt med skönhetssömn, använt mina sjukt sexiga glasögon.. Kollat på alla dåliga såpor som går på tv på dagarna och klarat ut ungefär halva mitt bilspel som pappa köpte till mej..
Så jag har väll roat mej till en viss del, men känns som detta kommer ta en evighet att bli frisk ifrån..
Hoppas på att må bättre i morgon då jag ska till körskolan, annars får jag orka mej upp ändå, är en viktigt dag i morgon så måste orka!
Om jag så ska behöva trolla mej dit?!
Nu ska jag krypa ner i sängen igen, ha en bra dag allihopa och va ute i solen lite åt mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0