Jag har ätit så jag har ont i magen

Då undrar ni säkert vad de för gott jag ätit, kroppkakor! Kanske inte så många som ätit de förut, men en smålänskmaträtt som mamma för med hit upp och fortfarande håller fast vid. Det är bacon och fläsk som man stoppar in i "potatisbollar" ska slänga ut en bild så kanske ni förstår bättre!
Men super gott var det, jag som var vrålhungrig efter en givande träning! Körde övningar som min PT lärt mej, dom tar rätt fint på kroppen, träningsvärk redan!
Ska börja dra mej mot duschen alldeles straxt.. Var sugen på en promenad i det riktiga vår vädret, men jag är som bambi på hal is.. Jela mitt bostadsområde är en skridskobana så jag spar nog på de tills vidare, men de hade varit skönt.
Men får i stället plocka fram ute möblerna och sätta mej en stund i solen på baksidan, det är inte heller fel, men en latte i handen, mums!
Blir att titta på solsidan senare i dag och har "typ" studiedag i morgon så blir ingen skola då heller, skööönt att få en extra dag till lovet, sitter aldrig fel!
Nu ska jag fortsätta med min rumsstädning som jag äntligen har kommit igång med, var fan på tiden! De börjar se ut som att en människa bor här ialf?
Min goda nyttiga frukost och tidiga kroppkaka middag slänger ja ut bild på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0