inför kvällen

Gud, ändrade planer och sen ändrade planer och ändrade planer.. någon som hänger med? Inte jag i alf.
Nu blir de mitt egna race! Ligger nu i sängen med datan och väntar på att maten ska bli klar, oxfile potatis "bollar" och beasås, muuums!
Sen blir de att ta de lugnt, ska gå en sväng till affären och uträtta ärende åt mamma och sen även gå till kyrkogården där jag inte varit på ett tag.. Känner en längtan efter att gå dit och vara själv i lugn och ro.
Sen blir de att "lunka" hemmåt och krypa ner i en varm och härlig säng med mitt naturgodis som jag varit och köpt, torkade jordgubbar!
Så blir en mysig kväll med tv och film, de behövs ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0