igår och nu

Fick en konstig brännande känsla i magen, så sängen och vigbrother var ett bra allternativ att ägna kvällen med..
Har precis stigit upp och känner desamma idag.. sängen!
Men kan inte.. Har lovat att städa hemma eftersom vi får besök senare i kväll och det ser för jävligt ut.. sen lockar det att ta fram solstolen slänga på sej vinterjackan och somna ute i solen men en kaffe i handen, wondeful.
Är lite irriterad för ska köpa lite grejer via internet men då strular så klart internet shopper och inget svar på mejlet jag skickade till dom får man heller..
Usch vad jag i bland hatar internet!
Nej nu ska jag inte beklaga mej över onödiga saker, får väll fösöka senare igen?
Ha en bra solig dag så länge!
mina nya naglar, love it!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0