home..

Jag tog mej i väg på kurs med lite hjälp, skjuss dit och hem, kanon!
Blev en liten fika innan hemgången.
Blev även en körning inbokad på torsdag, ska bli skitkul!!!
Nu när ja e på benen och känner mej hyffsat pigg ska jag gå ut i de härliga vädret på en promenad och  tända ett ljus hos min kära vän, koppla av lite och njuta av att våren e på ingång!
Sen blir det att traska på hemmåt då vi får besök vid 17 tiden, så jag slängde nyss ihop en äppelpaj, blev så sugen så då har jag nått att bjuda på!
Sen blir det att dra vidare på kvällen till en vän.
Mycket mer än så händer de inte i kväll, blir lugnt hade jag tänkt, vill va fullt frisk och redo för en ny skolvecka på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0