Högsta

Idag var det 5 timmars rally på högsta! Var där och tittade en stund i dag bara, var roligt som fan, men kallt även om solen var helt fantastiskt idag! Bara blåsten som förstörde lite!
Sen så har jag inte kunnat sitta vid datan tidigare i dag då det var strömavbrott i morse när jag vaknade upp, fick tillbaka stömmen för bara någon timme sen, men tur att det ialf var på dagen, dår är det ialf ljust ute så man ser nått.
Kom precis hem för övrigt har varit runt lite och slutade med att jag solade innan jag begav mej hem!
Nu är jag ensam hemma med syster förövrigt så får se vad vi ska hitta på, ska snart börja med mat tänkte jag och sen blir de nog en lugn kväll, har några planer, men vi får se om dom blir av!
Här kommer lite bilder från högsta, dock är min kamera på mobil trasig men de får ni leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0