God morgon god morgon!

Åh en sosta dag innan skolan börjar, idag ska jag bara njuta av den! Stackars er som redan börjat skolan säger ja, inget fint väder fick ni!
Får hoppas på bättre väder med dagen och ja önskar er en bra dag i skolan ialf.
Jag hade planerat dagen med at göra en god frukost och sedan gå ut och spring (hade planerat att de skulle vara sol)..
Så blir bara en god frukost, och sen ska jag göra några övningar här hemma för som er är intresserade kan jag slänga ut bilder på några bra övningar om man vill komma i form till sommaren?
Sen efter de tänkte jag senare underdagen åka och sola! Men innan dess kommer jag hinna med en massor, vet bara inte vad ännu.. Har tänkt mej att måla naglarna, plocka ögonbryn och pyssla lite med mej själv, uppfräschning behövs ju alltid!
så nu ska jag käka min fruksot och med de säger jag vi hörs, och ha en bra morgon tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0