frågor

Har lite tråkigt så tänkte syselsätta mej med att svara på några frågor?

Du heter: Elin sara brundin

Smeknamn: Eliz (malin roos, sen vi var små) Loppan (mamma, hatar de)

Låt som när du är ledsen sörjer till: When I look at you - miley cyrus

Beroende av: Mobil

Vad tror folk om dig: Vet inte, att jag är störd antar ja?

Stämmer det: Till och från!

Vad får du oftast komplimanger för: Min kropp (rumpa och bröst och ben)

Hur imponerar man på dig: Genom att vara possetiv, ha bra personlighet och vara gosig, men inte för på eller att imponera!

Brukar du skratta för dig själv: Det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ja? (A) de e inte likt mig

Var bor du: Stockholm

Trivs du där: Mina vänner får mej att trivas!

Äger du några converse: Vita och röda

Sprit, cider, vin eller öl: Brukar inte dricka men när ja gör de brukar de bli cider eller öl

Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Mjölk

Hur svarar du i mobilen: Hallååå?

Antal timmar sömn inatt: 6 timmar kanske?

Brukar du komma i tid: Ja så pinsamt att vara sen!

När mår du bra: I närhet

När blev du fotad senast: I dag, men en seriös bild var i söndags, vi åkte då skidor!

Hur känner du dig nu: Uttråkad och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Oj, brukar variera!

Vad tycker du om fötter: Inga komentarer

Vad saknar du: Grancanaria

Hade du en bra kväll igår: Kanonbra!

Favorit dryck på morgonen: Te och kaffe

Rakar du benen: Ja de e klart, dock oftare på sommaren

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid midnatt

Är du blyg: När jag träffar nya människor men inte annars!

Sysslar du med någon idrott: Innebandy ibland, just nu uppehåll från dans, och gymmar förtillfället

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Har du spytt offentligt: Många år sen mins inte?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle pröva ALLT med min kropp!

Är du nöjd med ditt liv: Har varit, nu är de till och från!

Är du bortskämd: Har bara snälla föräldrar?

Vad gör du i morgon: Oj då är de fredag, har mina planer men inget planerat än?

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Vet inte, kör mitt egna race

Vad längtar du till: Min 18 års dag!

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja

Vad använder du för schampo: Rita Hazan

Hur gammal är du: 17

Gröna eller röda äpplen: Både och

Gillar du golf: Nej!

Vilken tid gick du upp idag: 10 kanske?

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja om det inte är tillgjort

När grät du senast: För några dagar sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spendera pengarna som blir över efter att jag köpt en Jaguar till farfar som han alltid drömt om

Bär du glasögon eller linser: Inget just nu, men brukar ha linser

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej man är fin ändå!

Har du piercing: Ja, i tungan och naveln.

Vill du gifta dig: Nej

Vill du ha barn: Vet inte?

Solar du ofta: Ja både solarium och ute, på sommaren då

Är du bra på att laga mat: Ja duger

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: De ska vi inte prata om.

Är du musikalisk: Spelar gitarr, lite piano och sjunger!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Ben & jerry's

Tror du på ett liv efter döden? Jag tror man föds om på nytt asså som djur typ?

Tycker du om sushi? Aldrig ätit

Vad äter du helst när du ser på film: Inget

Har du tandläkarskräck: Skojar du, dör hellre!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget

Vilken ögonfärg har du: Isblå

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Mm

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Har gjort men tänker på min hälsa, så slutade för ett tag sen.

Hur ofta tränar/motionerar du: Oj nästan varje dag försöker jag hålla igång med nått!

Senaste låt du hörde: True colors - cyndi lauper


Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt av dig att sluta röka :)

2011-03-05 @ 03:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0