en glad tjej

Har haft "fullt upp" hela dagen, är på riktigt bra humör förutom min huvudvärk, men bortser från den!
Jag har gjort en massa kul!!!
Övningskört som gick skit bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen har jag solat och dragit en runda på gymmet.
Sen har jag spenderat den senaste timmen till att laga mat åt familjen och skaffat på mej 28års otur.. om de nu räknas när man öppnar ett skåp och de bara väller ut porslin och glas grejer som går sönder?!
Så blev en städrunda som ni nog förstod.
Så nu är jag helt slut, förtjänar verkligena tt slappa i min säng.
Bluir en sväng ut och gå sen i alf, kanske glider förbi stallet? Vi får helt enkelt se vad denna kväll bjuder på, snart helg, ska bli så skönt!
Ha de bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0