Drömmar

Pratade i går med mamma efter att vi sätt en film att jag vill börja dansa igen. Jag verkligen kände suget!
Men hur ska man ha tid med allt?
Mamma tyckte att jag skulle söka som modell i stället, och i dag gjorde jag de!
Så vi får se hur de går med de..
Kan tips er andra som också har en modell dröm att de går en modelltävling på reklam på tv, lorealparis.se
Dom söker nya modeller till deras hårfäreger vad ja förstått det rätt, så man ska skicka in bilder på sej själv och den med flest röster vinner, dom ska välja ut 3 st som ska få tunera runt med dom i år, de e värt en chans! Om du skulle bli antagen kan jag lova dej en resa du sent kommer glöma.. Gå in och läs mer på deras sida och anmäl dej, skulle du kolla in i galleriet så lägg gärna en röst på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0