Återuppta, eller ska man säga nytt försök?

Nu har halva sportlovet gått och har hunnit med en hel del, bio ,åka skidor och tränat en del även städat en massor.
Fråga mej inte varför jag är uppe så tidigt när jag har lov.. kunde inte sova något vidare i natt, men mej gör de inge. Jag sitter med en kopp te här framför datan och letar bilar på blocket! Jag och min far diskuterade kring bilar en hel del igår, till en början fick jag först inte, men han har gett med sej. Nu är de istället han som letar bil åt mej!
Men nog om de så hittade jag en "pärla" igår som jag måste ha, Honda crx. Men vi får se hur de blir med den saken, är ett tag kvar till körkort så har inte så brottom!
Så om någon timme ska jag börja rulla mot jobbet och ha min första kund, blir en lång dag i dag! Har räknat ut att vara hemma runt 19-20 i kväll, då blir de min älskade säng och en härlig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0