oj vad tiden går..?

Har varit hos min pojke flera dagar vilket har relaterat till att jag inte skrivit på några dagar!
I morgon är de min födelsedag så nu är de mycket som ska göras, jag ska handla och sola.. Jag måste städa och även åka och handla någor fint som jag kan ha på mej!
Sitter nu i älsklingens kök alldeles ensamma, visst låter de mys?
Men dte blåser kallt ute så i solen kan man inte vara så löänge utan att frysa.. och pojkvännen är trött och jag spidad... Lyckat??
Nej men de blir nog streaxt bra!
Ska slänga ut lite bilder senare i kväll som har tagite dom där dagarna jag varit frånvarande från bloggen och även om det handlas nåttt i eftermiddag?
Nej nu ska jag mysa vidare med min pojke!!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0