svar:

Elinor: Hej Elin, jag älskar din blogg, så spännande! Jag blev så nyfiken på din restylan kräm som du hade på läpparna, kan du inte skriva ett inlägg till och berätta vart du köpte den och vad den kostar? Kram

Mycket glad över att du gillar det jag skriver även om de trappats ner lite på sistonde då jag jobbar ungefär HELA TIDEN..
Jag tror du har missuppfattat lite ang mitt restylane!
Salvan jag har på läpparna är bedövnings salva som dom lägger på just för att själv "fyllningen och sticken från sprutan" inte ska göra ont!
Så jag har som sagt fyllt mina läppar 2 grr, skulle bara bli en men blev missnöjd med resultatet och storleken efter första sprutan så en vecka senare gjorde jag om och är nu jätte nöjd, läpparna ser naturligt stora ut, då jag hade jätte liten överläpp sen tidigare!
Så har just nu 2ml restylane insprutat, de mesta i över läpp och lite i sidorna på underläppen för att få det mera "avlånga" uttrycket.
Jag gick till en klinik som heter (Lifestyle clinic) och ligger nästan vid stureplan. Priset var bra och just nu har dom 40% rabatt på juvederm för dom som blir medlemmar (kostar ingenting att bli).
Så vi får se senare om jag kommer fylla igen eller låta de försvinna, som sagt så är restylane ingen permanent injektion som t.ex Botox. Så detta försvinner av sej själv efter ungefär 6 månader.
Det ända dåliga som jag kan komma ihåg från båda behandlingarna var att när man skulle kolla resultatet i spegeln så var allt redan svullet, så läpparna blir mindre efter någon dag, och för min del blev det bara att käka glass så svullnaden lägger sej med lite kyla!
Är du sugen på att testa? Jag tycker de är värt det!!
Hoppas jag svarade på de du önska, ha de bäst! :)
Före
&
resultatet efter 2 behandlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0