snabb uppdate!

Tjenixen!!
Ska hoppa isäng då jag går upp halv 6 för att jobba så blir ett snabbt inlägg!
Börjar bli frisk.. har varit sjuk hela helgen vilket inte varit så trevigt..
Men som sagt är på bättrings vägen! Fick nyss melj om en "gåva" jag beställt från internet som nu befinner sej på gotland som jag skulle haft hemma till på onsdag då jag och älskling har 3 månader.. Så hoppas hans "lilla" grej hinner fram i tid..
Tidigare i kvälll så slängde jag på mej en slingmössa och min syster hjälpte mej att slinga håret så nu är men ljusare vilket jag höjer min "tumme upp" för!!
Blir mera slingor på onsdag och sedan sätts de in nytt BLONDT löshår!!!
Slänger ut bilder på håret i morogn.. ska krypa i säng nu!
Slänger även ut han pojkväns gåva när han söppnat den, så ha de gott så hörs vi!
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0