positiv kommentar

Hade ingen aning om vad jag skulle skriva om nu när jag loggade in och äntligen tog mej tid efter all tid jag nu lägger ner på jobbet och min pojkvän när jag har de lilla ledig som jag har så fick jag en vädligt "glad" kommentar om att jag borde skriva mer och göra video inlägg, hmm tveksat hatar att spela in mej själv.. har försökt förut utan reultat men visst kan försöka men får bli till helgen då jag ska på bil resa ner till småland på bröllop så kan fotta lite när jag hittat min kläning videoblogga lite om den och sen får vi se vad som dyker upp!
"Lågtidsveckor" på jobbet nu vilket innebär att jag slutar 15 istället för 16, super skönt!
Så har mycket att stå upp i nu i veckan, klänning, hårförlängningar och bilbygge!
Hur ska tiden räcka till? Dagarna bara rinner iväg. men glad är jag för de, för då är de snart dag för resa till turkiet!!!
Just nu:

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej Elin, jag älskar din blogg, så spännande! Jag blev så nyfiken på din restylan kräm som du hade på läpparna, kan du inte skriva ett inlägg till och berätta vart du köpte den och vad den kostar? Kram

2011-07-04 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0