min dag som sjukling

Min morgon började med ett läkarbesök för att kolla halsen..
Sedan har jag legat i sängen hela dagen med massvis av filmer och myssällskap av min pojkvän!
Bästa filmen i dag har ändå varit trassel som jag såg för första gången,vilken bra film! (Förövrigt har jag alltid älskat disney filmer).
Ska krypa ner i sängen nu och kolla kung fu panda 2 och bara njuta av sällskapet och en god kopp te, då blir min hals glad.
Hemma i morgon också, men på fredag blir de jobb igen, sen bär de av mot småland för bröllop, utan klänning?!
Vad ska jag göra..
Vet någon nått fint man kan köpa i vanliga butiker, typ H&M? Neeeed some help!!!
Får se om man kanske kan åka i väg en sväng i morgonkväll med mamma och hitta nått fint, vill inte  vara ute och åka när jag är sjuk..
Hörs i morgon, ha de bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0