i soffan

Du är kär nu - Ja!
Du har sårat nån så de börjat gråta - Nej inte på länge?
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Aldrig faktiskt, men strävar!
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Oj, inte vad jag minns? Men de har väll hänt nån gång i livet?
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja, typ att gå mera till gymmet, men de händer inte?
Jag har smygit ut utan lov - Ja, eller nej har åkt utan lov men mina föräldrar har alltid vetat vad jag varit (dom senaste gångerna)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja, när ja rymde till emelie och va borta flera dagar!
Jag har en hemlighet som ingen vet - Klart!
Jag har fuskat i ett spel - självklart!!
Jag har struntat i ett prov - Hmm, inte i gymnasiet?
Jag har druckit alkohol - Ja, men inte ofta.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej inte för de mesta, men olika i bland!
Jag kan svälja piller - Ja
Jag har tagit mediciner mot depression - Ja, sömntabletter!
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Händer ofta när man är myssjuk, fast då halvsover man bara!
Jag har vaknat gråtande - Ja, brukar oftast ha drömt mardrömm.
Jag har somnat gråtande - Ja, men länge sist nu!
Jag hatar begravningar - Ja, vem gör inte?!
Jag har sett någon dö - Nej men sett döende..
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej
Någon nära till mig har begått självmord - Nej, eller en släckting till pappa men ingen vi haft bra kontakt med.
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Ja, i stan när jag körde bil!
Jag har sett en fallande stjärna - stjärnfall, ja men mina önskningar slår aldrig in?
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Ja, en omöjlig önskan..
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ja, eller inte nödstopp?
Har sparkat en kille mellan benen - förut i högstadiet på fjortis tiderna då de va "tufft"!
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, men vill!
Har lekt sanning eller konsekvens - Ja, men minns inte sist de va, lääänge sen!
Druckit en hel liter mjölk på en timme - tror de? Fast laktosfri!
Jag har medverkat i en teater - Ja, skolans skit.
Du har fångat en snöflinga med tungan - Ja, slickade även på istappar när ja va liten..
Jag har suttit på ett tak på natten - Garage taket, när vi la takplattorna?
Jag har aprillat någon - Ja, lika kul varje gång!
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har ätit sushi - Nej, aldrig provar faktiskt?
Jag har åkt snowboard - Nej, men innan jag dör ska jag ha provat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0