hej sa en trött tjej

Jobb, jobb, jobb.
Han sola ute i dag hos min pojke i ungefär 15 min "maten (mellanmål) e klar"
Sen blev de film mys och en lite tupplur utan mening som vanligt..
Så nu sitter jag hemma i mitt kök och ska värma maten pappa lagat, köttbullar och makaroner!
Sen blir de en dusch och fräscha upp sej efter jobbet!
Sen blir det film mys i min egna säng , bad teacher med en kopp te/ latte kanske?
I morogn blir de ialf gymmet då jag inte kände mej riktigt pigg i dag.
Mina planer inför helgen är i alf nästan klara:
fredag: bio  lördag: ikea!!  söndag: ??

Har även lite planeringar för framtiden, ska ta en sväng med bilne ner till ullared äver dagen som jag gjorde förra året som var en succé något jag rekomenderar!!
Sen blir de en weekend till london i höst med älsklingen!
Och även en underbar ålands kryssning med några härliga släcktingar inbokad i augusti!
Men längre fram en så har jag inte planerat.. för just u ser jag bara fram emot TURKIET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0