daglig rutin

Dags att berätta lite om dagen då!
Just nu kan ja i alf säga att ja ligger helt slut i sängen som vanligt.
Ska straxt duscha sen blir det sängen följt av lite serier från datan!
Gårdagens bio var skit bra tyckte jag, har hört olika åsikter så visst inte vad ja skulle ha för uppfattning av filmen, men jag gillade den, såg den dock utan 3D!
I morogn bli de jobb igen som vanligt, sen ska jag iväg för att köpa bikini eftersom jag åker till turkiet nästa vecka och kan inte direkt åka med en bikini?! Det räcker ju inte.. Vet att ni tänker "köp där nere?" Men jag ska göra de också! Men först så kanske jag ska ha med mej en till!
Så blir en liten affärs pripp i morogn!
Idag blev de middag på vegabaren med pappa, käkade inte så mycket tyvärr då min kropp mår lite konstigt, är nämligen sjuk, dom som känner mej vet.
Vad mer kan jag berätta?? Hmm..
Kan slänga ut lite heta assesoarer som passar bra till sommar kälder och lite outfits ja skulle vilja bära?
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0