Bakis söndag, nej!

Blev lugnt igår. Trodde på mycket mer än så!
Blev en taxi hem igår kväll..
I dag har jag meckat bil hela dagen.. han sola någon timme på morgonen i de fina vädret! Kan inte direkt påstå att jag blev brun.. så blir att lägga sej i solarium i morgon, de behövs verkligen nu..
Blir lite deppig av att se alla andra bruna och fina..
Men nu sitter jag hemma i köket och bloggar lite.. Har för övrigt städat mitt rum för hade tänkt att dra en tripp till ikea i morgon för att köpa "kläd stång" är så trött på garderoben jag har , mina kläder får inte platsssssssss!!!
Sen blir de att skaffa gymkort någon gång i veckan för nu är de verkligen dags att röra på fläsket, är så trött jämt och tror de går att bota med träning, folk säger att dom mår bättre och blir piggare? Hoppas de stämmer!
Nej nu ska jag kolla ikeas hemsida samtidigt som jag kryper ner i sängen med en bir annanaspaj!
Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: sandra

KAn du inte lägga ut recept på din ananaspaj??? :D

2011-08-05 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0