i "mitt" rum

kan inte sova. Har försökt hela natten men har mått skit varit orolig och mamma har snarkat, suck. Mamma lämnade vid 5 och hon komme tillbaka senare så tänkte passa på att försöka lite. Låg och kolla på tv nyss innan sköterskan kom! Hon har kollat mina värden 1gång i timmen hela natten och håller fortfarande på.. Så fick nyss alvedon mot min huvudvärk så hoppas ja snart kan somna! Oj nu kom de en sköterska och kollade min syn och här ligger jag och mobil bloggar alldeles ensam. Nej uppdaterar senare ja vet inte så mycket själv mer än att ja e inlagd tyvärr! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: lollo

älskar dej elin <3

hoppas dom kommer fram till ngt snart..!

kram på dig! hoppas va ses när ja kommer hem :* <3

2011-01-04 @ 09:35:45
URL: http://lojjsanericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0