Dyrbara tårar ger ja till dej i mängder.

Vad gör man när orden slutat flöda, när hjärtat sluta glöda?
Var finner man all ro när nått som detta ligger och gror.
Folk faller för utseendet, låt de inte locka dej när insidan bedrar. Jag vill att folk ska se mej som den ja nu är och inte var.
"Tiden läker alla sår"    "Folk förändras, ge de lite tid"
Hur mycket tid finns de egentligen som man kan ge och ta?
Vad är rätt och fel, finns de verkligen ett svar?
Vad är känslor, om du försklarar för mej vad känslor betyder för dej ska du få höra från mej..
Med all den tid vi har kan vi göra allt vi vill i våra dar, vi kan ge varann lycka och kärlek, gå och le. Ta varann i hand och lägga allt gamalt bakom.
Tiden är svår att hantera, så också du. De blev fel från början ja insåg de inte förn´s nu. All bortkastad tid. Finns så mycket tid kvar men så lite o ge, eftersom du inte vill se mer..
Med ord från mitt hjärta försöker ja få dej förstå, hjälpa dej till tills vi gränsen når, men de kommer aldrig gå. Med en inställning som din, vinner vi aldrig tbx all tid.
Spola tbx eller trycka stopp, va spelar de för roll?
Jag hade känslan men ja hade också fel. In i ena örat ut i andra. Inget fastnade av de du sa, de märks i dag. Jag trodde allt va för bra för o va sant, rätt hade ja också.
Ett hjärta tomt med ord, ändå skriver ja detta ganska fort. För att bli av med all sorg och visa andra min ork. För vad ja nu ska göra krävs de mycket mod så hoppas du har förstått mina ord, mitt hjärta kommer alltid slå för dej även om du skaffar ny tjej.
Ha de bra i alla dina dar nu när ja inga av mina har kvar.
Nu har ja mitt sagt, hoppas du stod ditt kast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0