god fucking morgon

Fyfan asså.
Vaknade av familjen vid typ 5 i morse och har bara leget i sängen sen dess och försökt somna, men hopplöst!
E förvånad att ja verkligen är uppe.. Har inte sovit så mycket de senaste dagarna och kom i säng runt 00 i går med.. Måste ändra på mina vanor, är så trött när jag väl är i skolan. Men som tur är det en kort dag idag! Börjar halv 11 så ska åka med 9 bussen! Så dags att göra sej klar.
Sen slutar jag kvart i 2! Så har bara 2 lektioner i dag och sen en lunch imellan dåra.. Men hade hellre skitit i lunchen och gått hem tidigare, menmen är glad för att de e som de e i alf!
Nej nu ska ja hoppa i mina kläder och fräscha upp mej, för de behövs!!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0