Full helg

Känns skönt!
Börjar med en mys kväll i kväll dåra med trevligt sällskap godis och en bra film och wii såklart!
Så blir ändå en hyffsad lugn kväll med övernattning hos mej.
Sen i morgon kommer nova hit så syrran är barnvakt, men blir nog att jag hjälper till lite vi får se om hon behöver hjälp.
Annars blir det en "night out" i morgon med trevligt sällskap som börjar med bowling och sedan som övergår med kanske en bio och sen övernattning! Fast blir att sova hemma hos mej, vågar inte sova borta just nu ...
På söndagen så blir det att bara ta det lugnt, de behöver ja just nu i mitt tillstånd så orkar jag ingenting egentligen.. men vågar inte visa de för spec mamma blir orolig för våran resa mm.. Men hon märker på mitt humör att de är nått.. men bara låssas att man inte hör!
Nej ska plugga lite på söndag ska läsa in småföretagarna som jag missade i veckan och kom även sent i dag pga personliga grejer och de finns inte så mycket att ta igen där men..
Aja nu ska jag börja med taco!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0