fruskost

Håller på med ett "jätte" inlägg nu innan jag ska dra till handen för att leta pressent då jag ska på fest och sen för att gymma!
Så jag och emelie beger oss till handen sen skills vi åt för att hon ska till sin älskling och ja ska till gymmet, sen ska jag hem och fixa lite innan jag kanske drar på bio.
Vi får se vad dagen bjuder på helt enkelt!
Nu sitter jag och äter yoghurt med musli och banan, mums! Börja känna mej piggare nu när jag ändrar matvanor och tränar faktiskt, de e sjukt tuftf! Sen med lite mer sömn än va ja får nu så kommer de bli kanon när skolan drar igång!
Sen ska ja till ikea i veckan för att köpa ny gaderob min är överfull blir galen och jag rensade den typ 2 veckor sen.. och så mycket kläder köper ja faktiskt inte!
Så blir en ny och sen lite hyllor och så för så fort värmen kommer ska ja göra om i mitt rum!
Nej dags att äta och fortsätta med inlägget ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

En toppendag! Det behöver vi Elin <3

2011-01-03 @ 11:46:17
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0