Dagen efter..

Asså fyfan vad jag är slut. Kom i säng i hyffsad tid klockan var väll 3 nått? Men somna inte fören kvart i 5 såg att sista smset på mobilen då skickades..
Hade skit trevligt i går men allt roligt och massor av folk! Jag somnade till på slutet dära så då kände jag att de va dags att åka hem när folket runt om kring också började somna över allt!
Är glad att jag ändå inte sov så pass länge i dag, trodde jag skulle sova bort hela dagen! Jag har funderat på att åka och bowla eller gå på bio, blev sugen i går kväll på att hitta på någonting!
Men ja ska börja dagen med att nu klä på mej åka till vh och sola och sen hämta ut nya ppiller. Sen där efter duscha fixa mej och se vad kvällen bjuder på, man lär ju somna tidigt i kväll eftersom man inte fått många timmars sömn, men vad gör de? man har ju hela söndagen på sej och dega också?
Nej dags för fruskost!
Tjingeling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0