året 2010

Snodde denna av mellies.devote.se min kompis.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? åkt gocart.

2. Höll du några av dina nyårslöften? brukar aldrig ge sånna.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? min kusin fick en pojke.

4. Dog någon som stod dig nära? en släckting.

5. Vilka länder besökte du? grancanria

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? skulle vilja göra om stunderna med dej och ta vara på tiden, göra dom bättre.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 8maj

8. Vad var din största framgång 2010? vet inte

9. Största misstaget? Att mista dej på ett tragiskt sätt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit sjuk och är sjuk, kommer altid vara.

11. Bästa köpet? Utomlandsresan

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja fanns många saker då.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Highwayman - Hoffmaestro, never alone always alone - Takida.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämför med tidigare år? va nog 50/50

16. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte

17. Vad önskar du att du gjort mindre? slappat

18. Hur tillbringade du julen? med familjen bara

19. Blev du kär i år? Ja.

20. Favoritprogram på Tv? pensiönärsjävlar

21. Bästa boken du läste i år? pappa svante är död

22. Största musikaliska upptäckten? sökte idol och spelar in låtar lite då och då.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar?

24. Något du önskade dig men inte fick? inte vad ja minns?

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vaknade upp med älsklingen i sängen och hans jobbade då på mekonomen så han grattade mej på morgonen och begav sej sedan till jobbet då låg jag kvar i sängen tilsl han skom hem med en bukett blommor och en härlig kyss, bästa födelsedagen ever.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, privat.

27. Hur skulle du beskriva din stil i år 2010? Rörig, blandar mode med vad ja tycker om.

28. Vad fick dig att må bra? Min familj.

29. Vilken kändis var du mest sugen på? hmm, vet inte orlando blom kanske?

30. Vem saknade du? Denise.

31. De bästa nya människorna du träffade? Ingen är bättre än någon annan så jag säger väll mina vänner, gamla som nys, vill inte ranka folk.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjyyyyv! Hihi.

<3 <3 <3

2011-01-02 @ 20:14:40
URL: http://mellies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0